Flickvännen rusar till akuten efter vulgär sexakt – när läkaren tar en närmare titt kan han inte tro sina ögon

Flickvännen rusar till akuten efter vulgär sexakt – när läkaren tar en närmare titt kan han inte tro sina ögon

Alla vuxna har nog varit där någon gång. När lusten tränger sig på såpass att allt sans och vett far ut genom skallen. Får man då chans på lite rajtantajtan så är det mycket som ska till för att man ska kunna hålla sig. Speciellt om ens partner är lika pilsk.

Ibland kan det dock att vara bra att tänka efter en extra gång. Är det verkligen ett bra tillfälle?

Om man hoppar i säng utan att närmare eftertanke, så kan det lätt uppstå knepiga situationer. Givetvis är det underbart med passion och sex, men det gäller också att vara försiktig.

Det blev ett spanskt par varse, enligt The Mirror. Deras berättelse är inget för den pryda, så vi slänger ut en liten varning här och nu!

En 31-årig kvinna och hennes ett år äldre pojkvän hade haft en minst sagt passionerad stund hemma hos sig.

Svalde allt

Sexet hade avslutats med att kvinnan tillfredsställde sin kille oralt – och när han kom så hade flickvännen valt att svälja satsen.

Strax därefter fick tjejen vad som verkade vara en allergisk reaktion med bland annat illamående och vissa andningssvårigheter – och paret begav sig omedelbart till sjukhuset.

Bild: Pexels

Där uppgav 31-åringen att hon inte hade ätit något udda eller frångått sina vardagliga rutiner. Kvinnan, som är allergisk mot penicillin, hade inte heller tagit någon form av medicin, skriver tidningen.

När läkarna hade undersökt det hela mer noggrant framkom det att killen hade öroninflammation – och därför regelbundet tagit just penicillin den senaste tiden. En dos hade intagits 4 timmar före sexet med flickvännen.

Unik händelse

Senare kunde läkarna därmed konstatera att den allergiska reaktionen berodde på att hon svalt pojkvännens sats som alltså påverkats av penicillinet.

Ni behöver dock inte oroa er – efter några timmars observation kunde kvinnan lämna sjukhuset och hon ska nu må bra.

Bild: Shutterstock

Susana Almenara, som lett arbetet med en rapport som involverar händelsen för British Medical Journal, säger enligt The Mirror att incidenten är unik:

– Det är första gången vi hör om en allergisk reaktion hos en kvinna efter att hon haft sexuell kontakt med en man som tagit den här medicinen. Vi uppmanar nu till försiktighet – extremt små doser i sperman kan leda till kraftfulla reaktioner, berättar hon och tipsar om att man för att vara på säkra sidan kan använda sig av kondom.

Tryck nu på DELA-knappen för att skicka vidare det här viktiga budskapet till dina snuskiga vänner!